آخرین قیمت ها :

فیات فول بک بی‌رقیب برای حرفه‌ای‌ها

نویسنده: boogh بوق

فیات فول بک بی‌رقیب برای حرفه‌ای‌ها


فیات فول بک بی‌رقیب برای حرفه‌ای‌ها

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 353

با معرفی فیات فول بک، برند فیات پروفشنالز به صورت جدی به بازار پیکاپ های کاربری متوسط در منطقه EMEA وارد می‌شود. منطقه‌ای که در سال ۲۰۱۴ تعداد ۶۷۵ هزار دستگاه در این بخش به فروش رفته است (که ۲۳ درصد کل فروش در بخش LCV است) این بخش از بازار حتی بزرگتر از خاورمیانه و آفریقا است.

در نتیجه این حرکتی بسیار استراتژیک است و فول بک جدید مطمئنا نقشی کلیدی در این بخش بازی خواهد کرد. فیات فول بک این وظیفه را با کمک ساخت قدرتمند و قابل اتکایش بر عهده می‌گیرد. این ماشین کاری بی‌ٰقیب حاصل درک نیازهای واقعی مشتریان حرفه‌ای است اما به دلیل تواناییش، در عین حال در زندگی روزمره هم کاملا راحت است.

به طور خلاصه، این فول بک جدید آماده است تا با هر چالشی روبرو شود. درست مثل اسمش که از یک جایگاه حساس و کلیدی در بازی فوتبال آمریکایی –راگبی- گرفته شده است: آخرین فرد در خط دفاع و همچنین یک مدافع در زمان حمله: بازیکنی که قادر به مواجهه با هر موقعیتی است.

در محصول تازه‌ی برند فیا پروفشنالز کاملا هم راستا با شرایط رقابت میان ماشین‌های این گروه از نظر تنظیمات، ابعاد و موتورها، موتورها یک مجموعه کامل را شامل می‌شوند که مشتری می‌تواند دقیقا بر اساس نیازهای شخصی خود در بازار EMEA دست به انتخاب بزند.
فیات فول بک شامل چهر تنظیم مختلف (Single cab ، Extended Cab، Double Cab و Chassis) و سه تریم متفاوت است.

تمامی نسخه‌های فیات فول بک ارتفاع حداکثر ۱,۷۸۰ میلیمتر دارند وپهنای آنها تا ۱,۸۱۵ میلیمتر و پایه چرخ آنها به ۳,۰۰۰ میلیمتر می‌رسد. طول خودرو بسته به نوع مدل متفاوت خواهد بود: سینگل کب ۵,۱۵۵ میلیمتر – اکستندد کب ۵,۲۷۵ میلیمتر – دبل کب ۵,۲۸۵ میلیمتر. همچنین طول بخش بار هم در مدل های متفاوت تفاوت دارد: سینگل کب ۲,۲۶۵ میلیمتر – اکستندد کب ۱,۸۵۰ میلیمتر – دبل کب ۱,۵۲۰ میلیمتر. ظرفیت بار بسته به تنظیمات خودرو تا ۱,۱۰۰ کیلوگرم است.

فیات فول بک در خاورمیانه و آفریقا با دو موتور متفاوت قابل انتخاب خواهد بود: یک موتور ۲٫۵ لیتر دیزل با قدرت خروجی بین ۸۱ کیلو وات (۱۱۰ اسب بخار) و ۱۳۱ کیلو وات (۱۷۸ اسب بخار) و موتور ۲٫۴ لیتری بنزینی که قدرت ۹۷ کیلو وات (۱۳۲ سب بخار) تولید می‌کند و جعبه دنده دستی پنج سرعته دارد. این موتورهای پیشنهادی با جعبه دنده دستی یا اتوماتیک هر دو با پنج دنده عرضه می‌شوند.
در اروپا و دیگر بازارهای غیر اروپایی فیت فول بک با موتور ۲٫۴ لیتر توربو آلومینیوم عرضه می‌شود که دو خروجی قدرت ۱۱۳ میلو وات (۱۵۰ اسب بخار) یا ۱۳۳ کیلو وات (۱۸۰ ایب بخار) دارد و با یک جعبه دنده شش سرعته جدید دستی یا جعبه دنده پنج سرعته اتوماتیک ترکیب می‌شود.


هشتگ ها: # فیات
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.