آخرین قیمت ها :

فولکس واگن اطلس

نویسنده: boogh بوق

فولکس واگن اطلس


فولکس واگن اطلس

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 832

این بزرگترین و جسورانه‌ترین فولکس واگنی ( آگهی های خرید و فروش فولکس ) است که در ایالات متحده ساخته‌ایم و طراحی و ساخت شاخص محصولاتمان را برای هفت سرنشین ارائه می‌دهد.

معرفی فولکس واگن اطلس در کالیفرنیا برگزار می‌شود! از این اس.یو.وی هفت سرنشین برای بازار آمریکا در سانتا مونیکا و در انتهای جاده تاریخی شماره ۶۶ پرده برداری شد. با معرفی این خودرو فصل جدیدی از تاریخ این شرکت در آمریکا ایجاد می‌شود. این مدل جدید برای بازار آمریکای شمالی در چاتانوگا تنسی تولید می‌شود و تکنولوژی‌های ابتکاری و جادار بودن را به مشتریان عرضه می‌کند. به علاوه اطلس جدید با دینامیک رانندگی شاخص فولکس واگن و توجهش به جزییات آنها مجذوب می‌کند.

هاینزیش ووبکن مدیر عامل منطقه آمریکای شمالی فولکس واگن می‌گوید: « این بزرگترین و جسورانه‌ترین فولکس واگنی است که در ایالات متحده ساخته‌ایم و طراحی و ساخت شاخص محصولاتمان را برای هفت سرنشین ارائه می‌دهد.»
فولکس واگن اطلس بخش تازه‌آی را برای این برند باز می‌کند: اس.یو.وی‌های متوسط –آن‌طور که در آمریکا نامیده می‌شوند-  برای اولین بار، فولکس واگن با اطلس مدلی را در این کلاس پر حجم را ارائه می‌کند که کاملا برای نیازهای آمریکایی درنظر گرفته شده است.

این خودرو با طول ۵,۰۳۷ میلیمتر، پهنای ۱,۹۷۹ میلیمتر و ارتفاع ۱,۷۶۸ میلیمتر هر تمامی محصولات فولکس واگن که در بازار آمریکا به فروش می‌رسد بزرگ‌تر است.
در داخل اتاق هم این خودرو از ابعادش به صورت کامل استفاده می‌کند که فضای لازم برای هفت سرنشین و چمدان‌هایشان را فراهم کند. دسترسی به ردیف سوم صندلی‌ها به راحتی و با یک راه حل ابتکاری در تا شدن صندلی‌ها تامین شده است. نمایشگرهای با محوریت راننده و بسیار واضح تجربه رانندگی را بهبود می‌بخشد. به علاوه، نمایشگر اطلاعات فعال که به صورت آپشنال ارائه می‌شود (با نام «اتاقک دیجیتال فولکس واگن» در آمریکا) اجازه می‌دهد که راننده انتخاب‌های بیشتری برای تنظیم نمایشگرها داشته باشد.

سیستم Car-Net فولکس واکن مجموعه‌ای از خدمات آنلاین را ارائه می‌دهد که شامل اپلیکیشن اتصال است. این اپلیکیشن به صورت مجتمع استفاده از سه سیستم عمده اتصال تلفن‌های هوشمند ـاپل کارپلی و اندروید اوتو و میرور لینک- را ممکن می‌سازد. مدل اطلس جدید همچنین از سیستم صوتی تازه‌ی فندر استفاده می‌کند که تجربه صوتی پیشرفته‌ای را با دوازده بلندگو و آمپلیفایر ۲۸۰ وات در دسترس می‌گذارد.
فولکس واگن اطلس همچنین منتخبی از سیستم‌های دستیاری راننده اس.یو.وی را پیشنهاد می‌دهد که بسته به خط تجهیزاتی می‌تواند شامل موارد زیر باشد: سیستم کنترل مسیر انطباقی (ACC) هشدار تصادف جلو و ترمز اضطراری خودکار. مونیتور نقاط کور با هشدار ترافیک عقب. هشدار خروج لاین و سیستم کمکی پارک کردن.

فولکس واگن جدید با امکان انتخاب بین دو سیستم محرکه عرضه می‌شود: یک موتور ۲ لیتر چهار سیلندر TSI با تزریق مستقیم و توربو شارژی با ۱۷۵ کیلو وات / ۲۳۸ PS و همچنین یک موتور ۳٫۶ لیتری VR6 با ۲۰۶ کیلو وات / ۲۸۰ PS هردو موتورها قدرت را از طریق سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته منتقل می‌کنند.

با موتور VR6 می‌توان اطلس را با تنظیم‌های چهار چرخ محرک و نیز چرخ جلو محرک تنظیم کرد. همچنین ماکان تنظیم خودرو با انتخاب مودهای رانندگی وجود دارد. 

این خودرو در کارخانه فولکس واگن در تنسی تولید می‌شود که مبلغ ۹۰۰ میلیون دلار دیگر در آن سرمایه گذاری شده است. کارخانه چاتانوگا تنها کارخانه خودروسازی است در جهان است که گگواهی پلاتینیوم را برای کیفیت زیست محیطیش دریافت کرده است.

خرید و فروش خودرو

قیمت روز ماشین

ثبت آگهی رایگان ماشین

بوق

 

logo

 


هشتگ ها: # فولکس
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.