آخرین قیمت ها :

بهترین مدل خودروی ام جی کدام است و کدام یک ارزش خرید دارند؟

نویسنده: boogh بوق

خودرو ام جی


بهترین مدل خودروی ام جی کدام است و کدام یک ارزش خرید دارند؟

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 153

خرید ام جی

شرکت ام جی (MG) یکی از کمپانی‌های بریتانیایی در زمینه خودروسازی است که در سال ۱۹۲۳ تأسیس شد. این کمپانی فعالیت خود را تحت مدیریت ویلیام موریس به مدت ۴۰ سال در صنعت خودروسازی ادامه داد، اما پس از درگذشت او و پس از تغییر مالکیت‌های مختلف، به آن شور و اوج سابق خود برنگشت.

در نهایت در سال ۲۰۰۶، شرکت سایک موتورز چین امتیاز ام جی را خریداری کرده و با تولید محصولات متنوع، نام این برند را دوباره زنده کرد. ام جی در حال حاضر اکثر تولیدات خود را در کارخانه‌های چینی انجام می‌دهد، اما دفتر تحقیق و توسعه آن در انگلستان در حال فعالیت است.

در دهه ۸۰ شمسی و با آزادسازی واردات خودرو، ام جی وارد بازار ایران شد. محصولاتی مانند ام جی ۵۵۰، ۳۵۰، ۶، ۳ و کراس اوور ام جی GS عرضه شدند.

در این مقاله که به کوشش تیم ام جی ایران گردآوری گردیده است، به معرفی بهترین مدل خودروی ام جی پرداخته و شما را در انتخاب بهترین خودرو متناسب با بودجه مدنظر راهنمایی خواهیم کرد.

معرفی انواع خودروی ام جی

MG GS

ام جی GS از دسته خودروهای کراس اوور است به عنوان یک شاسی بلند اسپرت شناخته و معروف شده است. طراحی زیبا و مناسب این خودرو برای بسیاری از مشتریان دلنشین بوده و آنها را برای خرید ترغیب می‌نماید. طراحی نوع خطوط مدرن و منحصر به فرد، به این خودرو زیبایی و جلوه ای خاص بخشیده است. این خودرو به موتوری قدرتمند با توان 190 اسب بخار و گیربکس 7 سرعته اتوماتیک مجهز است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود 9.5 لیتر است و شتاب صفر تا 100 کمتر از 10 ثانیه به طول می‌نجامد.

ام جی gs

نوع طراحی صندلی این خودرو به وسیله متریال چرمی صورت گرفته که در برابر پیچ‌های تند، همه بخش‌های بدن سرنشینان را در بر می‌گیرند و از جابه‌جایی ناخوشایند می‌کنند.

از جمله امکانات راحتی و ایمنی این خودرو می‌توان به ترمز دستی برقی، صندلی کودک و اتصالات مهم برای نگهداری، روشن و خاموش کردن اتوماتیک، روشنایی خودکار چراغ‌ها و باربند فلزی اشاره کرد. همچنین، ایمنی خودرو شامل چهار ایربگ در جلو و دو در قسمت عقب، سیستم کنترل پایداری، ترمز ضد قفل و افزایش دهنده قدرت ترمز (EBA) است. در مجموع، خرید خودروی ام جی GT یکی از گزینه‌های عالی در بازار خودرو محسوب می‌شود.

MG 360

ام جی ۳۶۰ ، یک خودرو سدان جمع‌وجور است که در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت آذویکو تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دو مدل معمولی و توربو دارد، اما مدل توربو به دلیل عملکرد برتر و هندلینگ بهتر، بیشتر توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب. ام جی ۳۶۰ توربو به موتور چهار سیلندر با توان ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر مجهز می‌باشد. این خودرو با وزن ۱۳۳۰ کیلوگرم، در زمان تقریبی ۹.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سنسور پارک، فشار باد تایر، فرمان برقی حساس به سرعت، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، اپل کارپلی، تهویه هوا با تنظیم دستی و سانروف اشاره کرد. این خودرو نیز یکی از مدل‌های برتر شرکت خودروسازی ام جی است.

ام جی 360

MG 550

ام جی ۵۵۰، یکی از خودروهای چینی بریتانیایی است که در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد و این رند تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت. این خودرو به دلیل کیفیت طراحی جذاب، کیفیت ساخت مناسب و سطح بالا و عملکرد مطلوب، توجه خریداران ایرانی را به خود جلب کرد. ام جی 550 مجهز به موتور چهار سیلندر با ویژگی توربوشارژ و توان ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر است که توسط گیربکس پنج دنده‌ای اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود و توانایی شتاب 0تا صد در حدود ۱۰.۲ ثانیه را دارد. حداکثر سرعت این خودرو حدود ۲۰۳ کیلومتر بر ساعت است.

از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کروز کنترل، کنترل توقف و نگهداری خودرو در سربالایی، سامانه‌کنترل کشش و پایداری، حسگر مخصوص پارک، چراغ‌های مه شکن، فرمان برقی حساس به سرعت با پدال شیفتر، نمایشگر ۷ اینچی، صفحه کیلومترشمار دیجیتال، شش کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک دوگانه، صندلی راننده و سرنشین به صورت ۶ حالته برقی، روکش صندلی چرمی، آینه وسط الکتروکرومیکی و آینه‌های بغل با تنظیم برقی به علاوه سانروف.

ام جی 3

ام جی 3، کوچک‌ترین و پایین‌ترین مدل از خانواده خودروهای شرکت ام‌جی است که سال ۲۰۱۴ وارد بازار ایران شد. این خودرو، با وجود دارا بودن ویژگی‌های مثبت فراوان، متاسفانه موفق به کسب موقعیت چشمگیر و مناسبی در بازار ایران نشد. ام جی ۳ به یک موتور با توان ۱۰۶ اسب بخاری چهار سیلندر با تنفس طبیعی و حجم ۱.۵ لیتر مجهز شده است.

حداکثر گشتاور ماشین ام جی 3 به ۱۳۵ نیوتن متر می‌رسد که توسط یک جعبه دنده نیمه‌اتوماتیک ۵ سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. حداکثر سرعت ام جی ۳ برابر با ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است. وزن این خودرو ۱۳۶۵ کیلوگرم و مصرف سوخت آن چیزی در حدود ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سنسورهای پارک عقب و سنسور باران، فشار باد تایر، سیستم ترمز ABS و EBD و همچنین ترمز کمکی، دی لایت، فرمان هیدرولیک با دکمه‌های کنترل، سیستم صوتی با شش اسپیکر، درگاه بلوتوث و USB، صفحه نمایش لمسی، شش عدد کیسه هوا، سیستم تهویه و تنظیمات صندلی‌های جلو به صورت دستی، روکش صندلی چرمی و آینه‌های جانبی برقی با گرمکن اشاره کرد.

کلام پایانی

سعی کردیم در این مقاله به معرفی مدل‌های مختلف ام جی موجود در بازار ایران پرداخته و به تمامی مدل‌ها و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها اشاره کرده و تمامی جزئیات را پوشش دهیم. اما یکی از نکات مهم و اصلی در خودروهای MG، زیبایی ظاهری، طراحی مناسب و چشمگیر و مشخصات فنی مناسب آن‌هاست. هنگام مشاهده این خودروها می‌توان به راحتی مدل‌های خودروی ام جی را از سایر رقبا تشخیص داده و به آن سبک و نوع انگلیسی بودن آن‌ها پی برد.

ویژگی سواری نرم و آرام، هندلینگ یا کیفیت و خوب، بهره مندی از کابین با کیفیت مناسب و اندازه خوب و امکانات رفاهی مناسب، از ویژگی‌های بارز و عمومی ماشین‌های ام جی است. اما برخی عوامل مانند قیمت‌گذاری نسبتا زیاد نسبت به سایر رقبا، عدم پشتیبانی مناسب، خدمات پس‌ازفروش نامناسب توسط برخی نمایندگی‌های محدود و غیر معتبر و افت قیمت زیاد پس از خرید، باعث شده است تا محصولات ام جی در ایران محبوبیت کمتری داشته باشند.

معتبرترین نمایندگی ام جی در ایران

ویرا موتور به عنوان اولین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ام جی در ایران است که با سابقه بیش از پانزده سال و جلب رضایت بالای مشتریان محترم، توانسته است خدمات بی نظیری را به هموطنان محترم ارائه دهد و خیال شما را بابت خدمات پس از فروش راحت نماید. کارشناسان ویراموتور همواره منتظر تماس شما و پاسخگویی به تمام مشکلات و سوالات شما هستند. کافیست به وبسایت ام جی ایران مراجعه نموده و از طریق شماره‌های تماس با ما در ارتباط باشید.


هشتگ ها:
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.