آخرین قیمت ها :

آلفارومئو جولیتا آیا ارزش خرید دارد؟

نویسنده: boogh بوق

آلفارومئو جولیتا


آلفارومئو جولیتا آیا ارزش خرید دارد؟

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 128

.

آلفارومئو جولیتا یک خودروی هاچ‌بک لوکس از برند آلفارومئو ایتالیا است که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ میلادی تولید شد. این خودرو در کلاس خودرو کامپکت قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده‌است. این خودرو در ایران نیز از سال ۱۳۹۱ عرضه شده است. آلفارومئو جولیتا دارای طراحی زیبا، شتاب‌گیری عالی، فرمان‌پذیری خوب و ایمنی بالا است. در ادامه در مورد این ماشین ایتالیایی و اینکه آیا ارزش خرید دارد یا نه صحبت خواهیم کرد.

معرفی الفارومئو جولیتا

آلفارومئو جولیتا یک خودروی سواری اسپورت و لوکس با جثه‌ای نسبتا جمع و جور است که علاوه بر بازار جهانی اکنون مدتی است در بازار ایران نیز عرضه شده است. این خودرو اکنون بیش از شصت سال است که توسط شرکت ایتالیایی آلفا رومئو تولید می‌شود و در بسیاری از بازارهای بزرگ جهان حضور دارد.

نسل سوم از خودروی آلفارومئو جولیتا در قالب موتورهای بنزین سوز ۱.۴ لیتری و ۱.۷۵ لیتری که از وجود قابلیت توربو شارژ بهره می‌برند به بازار عرضه شده است.

ظاهر اغواکننده‌ی این خودرو بدون شک یکی از عوامل موفقیت آن در سطح جهان است.

نمایندگی آلفارومئو

مشخصات آلفارومئو جولیتا

مشخصات فنی آلفارومئو جولیتا به شرح زیر است:

- موتور: ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه توربوشارژ با حجم ۱۳۶۸ سی‌سی

نسل سوم از خودروی آلفارومئو جولیتا در قالب موتورهای بنزین سوز ۱.۴ لیتری و ۱.۷۵ لیتری که از وجود قابلیت توربو شارژ بهره می‌برند به بازار عرضه شده است.

- قدرت: حداکثر توانی معادل ۱۷۰ اسب بخار را با احتساب ۵۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند.

- گشتاور: حداکثر گشتاور ایجاد شده توسط این موتور هم برابر با ۲۵۰ نیوتن متر بر حسب ۲۵۰۰ نیوتن متر است.

- جعبه دنده: ۵ دنده دستی یا ۶ دنده اتوماتیک دو کلاچه نیروی تولید شده توسط موتور این خودرو توسط یک جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار TCT به چرخ‌های جلوی آن منتقل می‌شود.

- شتاب صفر تا ۱۰۰: ۷.۷ ثانیه

- سرعت نهایی: ۲۱۸ کیلومتر در ساعت

- مصرف سوخت: ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

- ظرفیت باک: ۶۰ لیتر

- وزن: ۱۳۱۰ کیلوگرم

- ابعاد: ۴۳۵۱ × ۱۷۹۸ × ۱۴۶۵ میلیمتر

- فاصله بین دو محور: ۲۶۳۴ میلیمتر

- امکانات: سیستم کنترل دینامیک، سیستم مولتی ایر، آلفا DNA، سیستم Microhybrid Start and Stop، چراغ‌های LED و زنون، سیستم صوتی Hi-Fi، صندلی‌های چرمی گرمکن، سقف کشویی پانوراما، سنسور پارک، کروز کنترل و غیره.

با این ویژگی‌ها، می‌توان خودروی جولیتا را یک خودروی اسپورت سریع، چالاک و پر شتاب لقب داد.

مشخصات الفارومئو

قیمت آلفارومئو جولیتا

قیمت آلفارومئو جولیتا بستگی به مدل، سال، کارکرد، وضعیت و منبع فروش آن دارد. بازه قیمت این خودرو در بازار ایران از ۱ میلیارد تومان تا ۲.۹ میلیارد تومان متغیر است. البته این قیمت‌ها ممکن است با توجه به شرایط بازار و تقاضا تغییر کنند.

آلفارومئو جولیتا دست دوم

اگر به دنبال خرید یک خودروی آلفارومئو جولیتا دست دوم هستید، باید قبل از هر چیزی بدانید که خرید خودرو خارجی دست دوم به دلیل کمبود لوازم یدکی کار پر ریسکی است. پس ضروری است که هنگام خرید آلفارومئو جولیتا دست دوم حتما از یک کارشناس خودرو مشاوره دریافت بکنید.

این خودرو از لحاظ طراحی داخلی، طراحی خارجی، ایمنی، راحتی و امکانات، و ارزش خرید امتیاز بالایی کسب کرده است.

با این حال، برخی از کاربران به گران بودن قطعات یدکی و مصرفی این خودرو اشاره کرده‌اند. به همین خاطر مجموعه آلفارومئو ایران لوازم یدکی این خودرو مثل قطعات ایمنی، قطعات بدنه، قطعات گیربکس و موتور را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار داده است تا با خیال راحت تر بتوانید خودرو دست دوم جولیتا را خریداری بکنید.

برای خرید این خودرو به صورت دست دوم می‌توانید از سایت‌های مختلفی که آگهی‌های خرید و فروش این خودرو را ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

خرید آلفارومئو

خرید الفارومئو یک تصمیم مهم و پرهزینه است که باید با دقت و بررسی انجام شود. الفارومئو یک برند معروف و با کیفیت ایتالیایی است که خودروهای لوکس، زیبا و پرقدرتی را تولید می‌کند. اما همچنین خودروهای الفارومئو دارای مصرف بالای سوخت، نیاز به بنزین با کیفیت هستند. بنابراین، برای خرید الفارومئو باید عوامل مختلفی مانند بودجه، نیاز، سلیقه و شرایط بازار را در نظر بگیرید.

خرید آلفارومئو جولیتا

اگر می‌خواهید یک خودروی آلفارومئو جولیتا بخرید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اول اینکه باید بودجه خود را مشخص کنید و ببینید که می‌توانید چه مدلی از این خودرو را تهیه کنید. دوم اینکه باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید خودروی صفر یا کارکرده بخرید. سوم اینکه باید خودرو را از یک منبع معتبر و قابل اعتماد تهیه کنید و از کیفیت و سلامت آن مطمئن شوید.

با توجه به نو و صفر بودن ماشین الفارومئو جولیتا یا دست و دوم بودن این ماشین، کارکرد آن ، رنگ و همین طور سال تولید ماشین قیمت خرید الفارومئو جولیتا متفاوت است اما برای خرید این ماشی شما باید بالای ۱ میلیارد تومان توان مالی داشته باشید.

برای خرید الفارومئو جولیتا از نمایندگی شما میتوانید به صورت نقد و اقساطی اقدام بکنید.

آیا خرید آلفارومئو جولیتا به صورت اقساط ممکن است؟

بله، خرید آلفارومئو جولیتا به صورت اقساط ممکن است. برای این منظور، می‌توانید از سایت‌هایی که آگهی‌های فروش اقساطی این خودرو را ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

خرید خودرو آلفارومئو جولیتا به صورت نقدی چطور است؟

مزایای خرید نقدی عبارتند از:

- پرداخت کمتر هزینه به عنوان سود و کارمزد بانکی

- امکان تخفیف بیشتر از فروشنده

- امکان فروش سریع‌تر خودرو در صورت نیاز

- عدم نگرانی از افت قیمت خودرو در بازار

خرید آلفارومئو جولیتا یک تصمیم عالی است که می‌تواند زندگی شما را لذت‌بخش‌تر کند. این خودرو یکی از بهترین و زیباترین خودروهای لوکس جهان است که دارای طراحی منحصر به فرد، شتاب‌گیری فوق‌العاده، فرمان‌پذیری بی‌نظیر و ایمنی بالا است.

با خرید این خودرو، شما می‌توانید از سفرهای خود لذت ببرید .

قطعات آلفارومئو جولیتا

قطعات آلفارومئو جولیتا شامل قطعات موتور، گیربکس، ترمز، برق، روغن، سیستم خنک کننده، سیستم تعلیق، اگزوز، سیستم تایم، ترموستات، توربو، آینه، فن، واشر، کالیپر، لنت، پاور یونیت، وکیوم پمپ، شیر وسکیت، رله، درپوش، لامپ، یاتاقان، رینگ پیستونپیستون، لاستیک گیت سوپاپ، سوپاپ دود و هوا، ماهک و میل ماهک، میل K1 و K2، ، دسته سیم فن، دینام، بلبرینگ، خنک کن و پایه فیلتر، منبع انبساط، تسمه، کوئل، شمع، هوزینگ فیلتر روغن، و چراغ می‌باشد. که همه این قطعات را میتوانید از آلفارومئو ایران به آدرس سایت : https://alfaromeoiran.com خریداری بکنید.

به طور کلی، برای حفظ عملکرد و ایمنی خودروی آلفارومئو جولیتا، باید قطعات مختلف آن را به صورت منظم بررسی و تعمیر کنید. برخی از قطعاتی که نیاز به تعمیر دوره‌ای دارند، عبارتند از:

- روغن موتور و فیلتر روغن: باید هر ۱۵ هزار کیلومتر یا یک سال یک بار تعویض شوند.

- فیلتر هوا: باید هر ۳۰ هزار کیلومتر یا دو سال یک بار تعویض شوند.

- فیلتر سوخت: باید هر ۶۰ هزار کیلومتر یا چهار سال یک بار تعویض شوند.

- فیلتر کابین: باید هر ۱۵ هزار کیلومتر یا یک سال یک بار تعویض شوند.

- تسمه تایم: باید هر ۱۰۵ هزار کیلومتر یا پنج سال یک بار تعویض شوند.

- لنت ترمز: باید هر ۳۰ هزار کیلومتر یا دو سال یک بار تعویض شوند.

- مایع ترمز: باید هر دو سال یک بار تعویض شوند.

- مایع خنک‌کننده: باید هر ۵ سال یک بار تعویض شوند.

- شمع: باید هر ۶۰ هزار کیلومتر یا چهار سال یک بار تعویض شوند.

- باتری: باید هر ۴ سال یک بار تعویض شوند.

- لاستیک: باید هر ۴۰ هزار کیلومتر یا سه سال یک بار تعویض شوند.


هشتگ ها:
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.