آخرین قیمت ها :

مازراتی GranTurismo S

نویسنده: boogh بوق

مازراتی GranTurismo S


مازراتی GranTurismo S

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 110

مازراتی GranTurismo S مانند یک ورزشکار ساخته شده است که میتواند رانندگانش را در مسابقات رو سفید کند . زیبایی چشم نواز و ظریف این اتومبیل دستخوش تغییراتی همه جانبه در عین توجه به اصالت است . GranTurismo S با نگاهی پویا به هنر قصد دارد تا نام خود را در میان خودروهای هنری ثبت نماید . این خودرو با رینگهای جدید 20 اینچی و آن آرم معروق عصای سه سر ، زیبایی توصیف نشدنی ای به ماشین داده اند . این خودرو مدلی فراموش نشدنی از سری مدل های GranTurismo است که در میان این خانواده می درخشد . (Maserati)

ایجاد یک خط از جلو تا عقب در قسمت های کناری ماشین ، عظمت خاصی به این اتومبیل داده است . آم آرم معروف عصای 3 سر در میان جلو پنجره مشبک این خودرو خودنمایی میکند . علاوه بر این چراغهای کریستالی تهاجمی چهره ای خشن و عصبانی به این خودرو داده است . دریچه هوای کرومی این خودرو به همراه چراغ های تهاجمی ، حس پر جنب و جوش بیشتری به انسان منتقل میکند .

نمای داخلی 

نمای درونی این خودرو حس راحتی و ایمنی را برای یک رانندگی آرام به راننده منتقل میکند . کابین درونی GranTurismo S هویت واقعی یک خودروی کوپه مازراتی را برای انسان تداعی میکند . همچنین در کنار این احساس یک حس مجلل بودن را نیز به راننده منتقل میکند . هوای ورودی به کابین کاملا تصفیه شده است که با استفاده از تکنیک های روز و با افتخار توسط صنعتگران ماهر تولید شده است .

صندلی های جلو این خودرو مدل اسپرت هستند که با چرم طبیعی دوخته شده اند . همچنین سیستم ورود آسان ، ورود سرنشینان و راننده را بسیار راحت تر کرده است . صندلی های بزرگ این امکان را به راننده میدهد که تا این تجربه فراموش نشدنی را برای سرنشینان هم به اشتراک بگذارد . سیستم صوتی پیشرفته باعث پخش یکنواخت و فراگیر موزیک در سراسر کابین میگردد . سیستم ناوبری ( GPS ) این خودرو مبتنی بر هارد دیسک است که میتواند از آیپاد پشتیبانی کند و دارای حافظه 30 گیگابایتی است .

تکنولوژی موتور

مازراتی GranTurismo S دارای موتور 4691 سی سی 433 اسب بخاری است که دارای حداکثر دور موتور 7000 است . فشردن دکمه Sport به شما امکان استفاده از نهایت سرعت و قدرت این خودرو را میدهد .

قیمت روز ماشین

بوق


هشتگ ها: # مازراتی
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.