آخرین قیمت ها :

معرفی کامل خودروی BMW 328i

نویسنده: boogh بوق

BMW 328i


معرفی کامل خودروی BMW 328i

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 27

بی ام دبلیو 328i واگن جدید بی ام دبلیو است که میتوان گفت جزو واگن های انگشت شمار موجود در بازار خودرو است . در این خودرو هیچ فرمان صوتی ای که در لیست ال سی دی نباشد ؛ قابل اجرا نخواهد بود . (BMW)

در خودروهای قدیمی تر ؛ حتی پیدا کردن بلوتوث توسط ضبط برای پخش موزیک سخت بوده ولی بی ام دبلیو برخلاف سایر خودروسازان از بلوتوث به عنوان برقرار کننده تماس رایگان نیز استفاده کرده است . ولی بیشترین کاربرد بلوتوث به عنوان یک منبع صوتی است .

BMW 328i از موتوری 2 لیتری ( 2000 سی سی ) به همراه چهارسیلندر بهره می برد . این موتور با گیربکسی 8سرعته و اتومات قرار است به بازار عرضه شود .

لیست آپشن های این خودرو عبارتست از : بسته فنآوری با ناوبری، برنامه ادغام، جریان صوتی بلوتوث ؛ صفحه نمایش بزرگ و … .

همچنین آپشن های دیگری که به صورت اختیاری هستندولی در رانندگی بسیار کمک بزرگی به راننده میکنند عبارتند از : کروز کنترل ؛ مانیتور نقطه کور و  پارکینگ های موازی مسیری که ما در آن قرارداریم .

رانندگی استاندارد با 328i

یک ال سی دی بر روی پانل جلوی راننده قرار گرفته است تا تلفن ها ؛ تماس رایگان از طریق بلوتوث و اطلاعات خودرو را به  راننده نشان می دهد .  وقتی کسی برای اولین بار با این ال سی دی برخورد میکند مسلما بسیار خوشحال می شود زیرا به راحتی میتواند موزیک دلخواه خود را پخش کند و همزمان از لیست شماره ها ، با زوج خود تماس رایگان بگیرد . شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق لمس صفحه نمایش ، موسیقی مورد نظر ؛ شماره موردنظر و… را پیدا کنید و باقی کارها را به خود ال سی دی بسپارید تا به طور همزمان برای شما موسیقی پخش کند و هم با فرد مورد نظر شما تماس برقرار کند .

یک آپشن دیگری که بی ام دبلیو برای 328i در نظر گرفته ؛ رادیو ماهواره ای است ولی به طور پیش فرض این را نصب نمی کند و فقط رادیوی HD برای باند FM نصب می کند . همچنین یک پورت usb نیز در کنار این ضبط قرار داده شده است .

همچنین اگر شما یک آیفون 5 نیز داشته باشید میتوانید آن را از طریق کانکتوری که مخصوص گوشی های آیفون در 328i تعبیه شده آن را به ضبط متصل نمایید .

فراتر از رادیو استریو و تلفن، 328i صفحه نمایشی برای نشان دادن اطلاعات سفر و راهنمای خودرو خدمت نیز دارد که باعث شده تا از رانندگی لذت ببرید .


هشتگ ها:
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.