آخرین قیمت ها :

دایهاتسو DN COMPAGNO مفهومی

نویسنده: boogh بوق

دایهاتسو DN COMPAGNO مفهومی


دایهاتسو DN COMPAGNO مفهومی

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 221

فرزند جدید مک لارن : آن طور که مک لارن می گوید این شرکت در آینده ای نه چندان دور جدیدترین ابر خودروی هیبریدی خود را در کلاسی مشابه پروژه

دایهاتسو DN COMPAGNO مفهومی یکی از جذاب ترین خودرو های حاضر در این نمایشگاه بدون شک DNمفهومی محصول جدید دایهاتسو بود که در صورت عرضه در ایالات متحده به احتمال بسیار زیاد مشتریان فراوانی در شهرهای پر جمعیتی مانند سان فرانسیسکو ،سیاتل،شیکاگو و نیویورک به دست می آورد !

این مدل عجیب و غریب از هر زاویه ویژگی های یک خودروی معروف دیگر را در خود جای داده به طوری که در نمای جلو به راحتی می شود چهره ولوو را دید.

دایهاتسو DN COMPAGNO  مفهومی DAIHATSU

در نمای جانبی یک دستگاه آاودی A3مشاهده می شود و در عقب هم امضای پینین فارینا حکم پایان کار است..DN مفهومی با توجه به ابعاد کوچک آن در سگمنت مدل های Bو یا حتی جمع و جور تر قرار میگیرد تا به این ترتیب مقابل تویوتا پاریس به عنوان یکی از رقبای اصلی اش بایستد.

در داخل کابین نشانگرهای پشت فرمان بصورت دیجیتالی هستند که البته برای هماهنگی با طراحی بدنه در داخل فریم قدیمی جاسازی شده و این اتفاق در مورد صفحه نمایش اصلی داشبورد مرکزی هم تکرار شده است .

پیشرانه یک لیتری توربو دایهاتسو به عنوان قلب تپنده DNمفهومی در نظر گرفته شده ،ولی این خودرو اگر به مرحله تولید انبوه برسد احتمال استفاده از پیشرانه 2/1 لیتری تویوتا به قدرت 114 اسب بخار و گشتاور 136 پوند فیت هم در آن وجود دارد چرا که تویوتا هم اکنون مالک دایهاتسو است

وبلاگ بوق


هشتگ ها: # دایهاتسو
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.