آخرین قیمت ها :

لوکس ترین فانتوم رولزرویس

نویسنده: boogh بوق

لوکس ترین فانتوم رولزرویس


لوکس ترین فانتوم رولزرویس

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 238

رولزرویس فانتوم 2018 (RollsRoyce Phantom) به عنوان لوکس ترین خودرو جهان معرفی شد .این مدل جایگزین فانتوم 2003 می شود که نخستین خودرو تولیدی تحت مالکیت ب ا م و بود .

لوکس ترین فانتوم رولزرویس

رولزرویس برای طراحی نسل جدید فانتوم از خودرو کانسپت 103ex 2016 الهام گرفته است .شباهت با این کانسپت را می توان در چراغ های جلوی LED و سپر جلو با ورودی های هوای بزرگ در بخش پایینی دید.در مجموع ،نسل هشتم طراحی نمادین مدل های فانتوم را حفظ کرده اما با ایجاد تغییراتی در آن ،سبک امروزی تری به آن بخشیده است .

این مدل نخستین خودرویی است که روی پلت فرم فریم فضایی آلومینیومی جدید رولزرویس با نام معماری لوکس (Architecture of Luxury) قرار میگیرد .این پلت فرم  در تمام مدل های آینده رولزرویس به کار گرفته می شود .

در قسمت جلو با جلو پنجره بزرگ تری روبه رو میشویم .قاب اطراف آن نیز به طور یک تکه  طراحی شده و نمایی منظم تر به وجود آورده است.در 2 طرف جلو پنجره نیز چراغ های لیزری جدیدی قرار گرفته است که توسط یک حلقه چراغ های روشنایی در روز احاطه شده اند .

به ادعای رولزویس چراغ های جلو فانتوم پیشرفته ترین نمونه در نوع خود هستند و در جاده نوری با شعاع بیش از 600 متر ایجاد می کنند .در امتداد لبه کاپوت و همین طور اطراف پنجره های جانبی ،نوارهای براقی از جنس فولاد ضد زنگ کار شده که با دست جلا داده شده است .

نوارهایی که در اطراف پنجره ها و ستون c نصب شده اند،بزرگترین قطعه فولاد ضد زنگ یک تکه دست سازی است که در یک خودرو وجود دارد.شیشه عقب نیز توسط قابی از فولاد ضد زنگ احاطه شده است .

تجهیزات ایمنی رولزویس

علاوه بر تجهیزات ایمنی مختلف مانند کروزکنترل فعال،سیستم های هشدار ترافیک جلو ،برخورد ،خروج از لاین و غیره ،یک سیستم HUD نمایش اطلاعات روی شیشه جلو و سیستم دید 180 درجه مجهز به 4 دوربین نیز در نسل جدید موجود است.سیستم تعلیق بادی جدید فانتوم ،با توجه به مسیر پیش رو به طور فعال ،تنظیمات خود را تغییر می دهد.

درون کابین نسل جدید با به کار گیری تمهیدات جدید بسیار آرام تر و به طور دقیق 75 درصد کم سر و صدا تر از قبل است .

این ارابه لوکس با استفاده از همان پیشرانه 66 لیتری 12 سیلندر خورجینی حرکت می کند .با این تفاوت که حالا به لطف تجهیز به 2 توربو شارژر،563 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می کند .این میزان گشتاور از دور موتور 1700 دور بر دقیقه در دسترس خواهد بود.

این موتور،شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت نسخه با فاصله محوری کوتاه را به 5.1 ثانیه می رساند .یک جعبه 8 سرعته اتوماتیک نیز انتقال قدرت موتور را بر عهده دارد.این جعبه دنده از فن آوری کمکی ماهواره ای استفاده می کند تا همواره انتخاب دنده مناسب اطمینان حاصل شود .

قیمت پایه فانتوم با فاصله محوری استاندارد حدود 450 هزار دلار و با فاصله محوری بیشتر ،530هزار دلار اعلام شده است .بیشتر خریداران با انتخاب گزینه های اختیاری حداقل 650 هزار دلار برای هر دستگاه از این خودرو پرداخت می کنند.

وبلاگ بوق

 

Â


هشتگ ها: # رولزرویس
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.