آخرین قیمت ها :

لکسوس LS+

نویسنده: boogh بوق

لکسوس LS+


لکسوس LS+

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 195

لکسوس LS+  : شرکت خودروسازی لکسوس قصد دارد که نسل جدید سدان LS را به سیستم های رانندگی خودکار مجهز کند که در حال حاضر کمپانی خودرو سازی تویوتا (toyota) در حال توسعه این سیستم بوده و مجوز آزمایش در ایالات متحده آمریکا را دریافت کرده است. lexus

پس استفاده از سیستم رانندگی خودکار غیرمحتمل نخواهد بود و می‌توان نسل بعد لکسوس LS را با سیستم‌های رانندگی خودکار متصور شد که پیش بینی می‌شود توانایی تغییر لاین جاده را برای کاهش تراکم ترافیک و یا سبقت گرفتن از دیگر خودروها داشته باشد، هرچند به نظر می‌رسد که این سیستم هنوز به بلوغ کامل خود نرسیده و در مواقع ضروری، به اقدامات راننده نیاز داشته باشد.

 لکسوس LS+

پس از رونمایی سدان لوکس LS در نمایشگاه دیترویت در ابتدای 2017 میلادی ، برای نمایشگاه امسال توکیو این شرکت از نسخه آینده نگرانه این خودرو با نام +LS مفهومی پرده برداشت.

این خودروی مفهومی در اصل برای نشان دادن برخی از ویژگی های نسل آینده سدان لوکس لکسوس شکل گرفته که در آن از جلو پنجره بسیار بزرگ خود روشن شونده ،بالچه الکتریکی عقب ، سیستم هدایت نیمه اتوماتیک و ادوات دیگر  استفاده شده است.برخی از سیستم های ایمنی و رفاهی این خودرو در مدل های تولید انبوه لکسوس تا سال 2020 نصب خواهند شد.

خرید و فروش ماشین

قیمت روز ماشین

ثبت آگهی رایگان

بوق

 

logo


هشتگ ها: # لکسوس
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.