آخرین قیمت ها :

فورد رنجر 2023

نویسنده: boogh بوق

فورد رنجر 2023


فورد رنجر 2023

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 286

فورد رنجر ۲۰۲۳: جزئیات آفرود، یدک کشی، وزنه ها برای نسل بعدی تایید شد.
جزئیات – از جمله فناوری خارج از جاده و قابلیت‌های محموله – برای نسل بعدی فورد رنجر ۲۰۲۳ فاش شده است.
 
فورد جزئیات آفرود دیگری را برای نسل بعدی فورد رنجر ۲۰۲۳ خود فاش کرده است که از ماه آینده (آوریل ۲۰۲۲) برای سفارش در دسترس خواهد بود.
 
نسل بعدی فورد رنجر که بر روی یک نوع تغییر یافته از پلت فرم T6 توسعه یافته در استرالیا قرار دارد، انواع فناوری ها، ویژگی ها و ارتقاءهای جدید را نسبت به مدل موجود به ارمغان می آورد.
 
در اینجا یک موتور جدید 184 کیلووات/600 نیوتن‌متر V6 توربو دیزل و پیشرانه چهار چرخ متحرک تمام وقت موجود در درجه‌های مشخصات بالاتر، همراه با یک سیستم چهار چرخ متحرک دائمی وجود دارد.
این خودرو در کنار موتورهای آشناتر دو لیتری چهار سیلندر دیزلی در هر دو نسخه تک توربو (۱۲۵ کیلووات/۴۰۵ نیوتن متر) و دو توربو (۱۵۴ کیلووات/۵۰۰ نیوتن متر) ارائه می شود.

فورد رنجر 2023: شاسی بلند T6

فورد رنجر ۲۰۲۳ در حالی که ابعاد کلی یکسان باقی می‌ماند، افزایش عرض مسیر ۵۰ میلی‌متری به پایداری خارج از جاده کمک می‌کند و فاصله بین دو محور ۵۰ میلی‌متر بیشتر است. فورد همچنین به ما می گوید که زوایای حرکت بدون بار و حرکت نیز با فشار دادن چرخ ها به بیرون بهبود می یابد.

یک محور پشتی زنده با فنر برگ در عقب (به جز Ranger Raptor با فنر سیم پیچ اتصال Watts)، همراه با سیستم تعلیق مستقل جلو مبتنی بر استرات باقی خواهد ماند.

ترمزهای دیسکی جایگزین ترمزهای درام با مشخصات XLT و بالاتر خواهند شد. ترمزهای دیسکی عقب قبلاً فقط در Ranger Raptor در دسترس بود.

فورد رنجر 2023

دمپرهای عقب در فورد رنجر 2023 در تلاش برای بهبود راحتی سواری بیشتر به سمت بیرون منتقل شده اند. این همچنین یک وان عریض تر را تسهیل می کند، که اکنون یک پالت 1200mm x 800mm ‘Euro’ را بین قوس چرخ ها قرار می دهد.
 
این یک کارت منحصر به فرد از نسل فعلی فولکس واگن آماروک بوده است که از این پلت فرم T6 برای مدل نسل بعدی خود استفاده می کند.

درب عقب فورد رنجر دارای شکاف های قالبی است که در روکش تخت تعبیه شده است و امکان استفاده از تقسیم کننده های ذخیره سازی را فراهم می کند. این مشابه چیزی است که در Ram 1500 دیده ایم.

همچنین یک خط کش یک متری روی درب عقب – برای اندازه گیری سر صاف سه متری شما – به همراه جا لیوانی وجود خواهد داشت.

فورد رنجر ۲۰۲۳: محموله ها

در حالی که بسیاری از فناوری‌ها و ویژگی‌های اضافی، وزن محدود فورد رنجر ۲۰۲۳ را افزایش می‌دهند، مهندسان روی کاهش وزن در بخش‌های دیگر کار کرده‌اند تا حتی به دفتر کل کمک کنند.
در حالی که نسل فعلی فورد رنجر وایلدتراک – با موتور ۲.۰ لیتری بای توربو – وزنی معادل ۲۲۴۶ کیلوگرم دارد، همان نوع در نسل بعدی ۲۲۹۵ کیلوگرم یا ۴۹ کیلوگرم بیشتر وزن دارد.
 
محموله فورد رنجر ۲۰۲۳
4×4 Sport Double P/U 2.0L Bi-Turbo 4×4 Sport Double P/U 3.0L V6 4×4 Wildtrak Double P/U 2.0L Bi-Turbo 4×4 Wildtrak Double P/U 3.0L V6 4×4 Raptor Double P/U 3.0L TT V6
جرم ترکیبی ناخالص (GCM) – کیلوگرم
۶۳۵۰ ۶۴۰۰ ۶۳۵۰ ۶۴۰۰ ۵۳۷۰
جرم ناخالص وسیله نقلیه (GVM) – کیلوگرم
۳۲۳۰ ۳۲۸۰ ۳۲۸۰ ۳۳۵۰ ۳۱۳۰
بار – کیلوگرم
۹۸۸ ۹۸۰ ۹۸۵ ۹۹۷ 688kg
محموله * (حداکثر وزن) – کیلوگرم
۷۵۳ (بر اساس وزن خالص)
وزن خالص خودرو – کیلوگرم
۲۱۷۸ ۲۲۳۶ ۲۲۳۱ ۲۲۸۹ ۲۳۷۷
وزن محدود – کیلوگرم
۲۲۴۲ ۲۳۰۰ ۲۲۹۵ ۲۳۵۳ 2442kg
حداکثر ظرفیت بکسل ترمز – کیلوگرم
۳۵۰۰ ۳۵۰۰ ۳۵۰۰ ۳۵۰۰ ۲۵۰۰
 
این بدان معناست که محموله فورد رنجر 2023 – در مشخصات Wildtrak با موتور 2.0 لیتری – در 985 کیلوگرم قابل احترام باقی می ماند که 31 کیلوگرم بیشتر از مشخصات مشابه نسل فعلی است.
 
افزودن یک موتور V6 دیزلی بزرگتر و نوع سنگین تر گیربکس 10 سرعته اتوماتیک، وزن خودرو را 107 کیلوگرم تا 2353 کیلوگرم افزایش می دهد (Wildtrak V6).
 
با این حال، فورد یک بار دیگر جرم ناخالص وسیله نقلیه (GVM) را برای بهبود محموله موجود افزایش داده است. فورد رنجر وایلدتراک 2023 با GVM 3350 کیلوگرمی با موتور 3.0 لیتری V6 دارای بار 997 کیلوگرم است.
فورد رنجر 2023
نسخه‌های با مشخصات پایین‌تر رنجر ۲۰۲۳ از محموله بزرگ‌تری بهره می‌برند که بیشتر به دلیل جرم پایین‌تر است.
انواع 4×2 و 4×4 تک کابین رنجر جدید GVMها و بارهای محموله ای که بین 958 کیلوگرم تا 1271 کیلوگرم متغیر است کاهش داده اند.
 
محموله فورد رنجر ۲۰۲۳
4×2 XLS Double P/U 2.0L Bi-Turbo 4×4 XLS Double P/U 2.0L Bi-Turbo 4×2 XLT Double P/U 2.0L Bi-Turbo 4×4 XLT Super P/U 2.0L Bi-Turbo 4×4 XLT Double P/U 2.0L Bi-Turbo 4×4 XLT Double C/C 3.0L V6 4×4 XLT Double P/U 3.0L V6
جرم ترکیبی ناخالص (GCM) – کیلوگرم
۶۲۵۰ ۶۳۵۰ ۶۲۵۰ ۶۳۵۰ ۶۳۵۰ ۶۴۰۰ ۶۴۰۰
جرم ناخالص وسیله نقلیه (GVM) – کیلوگرم
۳۱۴۰ ۳۲۳۰ ۳۱۴۰ ۳۲۳۰ ۳۲۳۰ ۳۲۸۰ ۳۲۸۰
بار – کیلوگرم ۱۰۱۳ ۱۰۱۴ ۱۰۰۳ ۱۰۵۲ ۱۰۰۵ ۱۱۵۱ ۹۹۵
وزن خالص خودرو – کیلوگرم
۲۰۶۳ ۲۱۵۲ ۲۰۷۳ ۲۱۱۴ ۲۱۶۱ ۲۰۶۵ ۲۲۲۱
وزن ناچ – کیلوگرم
۲۱۲۷ ۲۲۱۶ ۲۱۳۷ ۲۱۷۸ ۲۲۲۵ ۲۱۲۹ ۲۲۸۵
حداکثر ظرفیت بکسل ترمز ۲۰ – کیلوگرم
۳۵۰۰ ۳۵۰۰ ۳۵۰۰ ۳۵۰۰ ۳۵۰۰ ۳۵۰۰ ۳۵۰۰
 
این توده اضافی با وزن ناخالص خودرو (GVM) بزرگتر 3280 کیلوگرم جبران شده است که 80 کیلوگرم بیشتر از نسل قبلی است.
 
بالاترین محموله در این محدوده مربوط به شاسی تک کابین ۴×۴ با موتور قدرتمندتر چهار سیلندر توئین توربو با وزن ۱۳۲۷ کیلوگرم است.
 
ظرفیت بار محور فورد رنجر ۲۰۲۳ به عنوان بخشی از این ارتقاء افزایش یافته است، با این حال ارقام دقیق هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.
 

فورد رنجر ۲۰۲۳: پیشرانه

فورد رنجر 2023 همراه با موتور 3.0 لیتری V6 دیزلی جدید – که 184 کیلووات و 600 نیوتن متر پیشرو در کلاس خود را توسعه می دهد، یک سیستم چهار چرخ متحرک دائمی جدید را نیز معرفی خواهد کرد. در کنار حالت دو چرخ متحرک، حالت جدید «4A» نیز وجود دارد.
 
این حالت از بسته کلاچ با کنترل الکترونیکی در جعبه انتقال استفاده می کند تا در صورت نیاز بین محورهای جلو و عقب تقسیم شود. حالت 4H این بسته کلاچ را برای توزیع 50/50 جلو و عقب به هم قفل می کند و همچنین یک جعبه انتقال دو سرعته کم برد نیز وجود دارد.
 
انواع چهار سیلندر فورد رنجر ۲۰۲۳ یک سیستم چهار چرخ متحرک پاره وقت و شیفت در پرواز را به همراه خواهند داشت.
 
 
این بدان معناست که رنجر فقط در جاده ها دیفرانسیل عقب خواهد بود، با چهار چرخ متحرک و برد پایین فقط می تواند در خارج از جاده استفاده شود.
 
یک قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب به نسل بعدی فورد رنجر منتقل می شود که توسط صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جدید «SYNC4» کنترل می شود.
 
بازخوانی اطلاعات خارج از جاده در دسترس خواهد بود، اگرچه فقط در گریدهای Sport، Wildtrak و Raptor.
 
با اطلاعاتی مانند نشانگرهای خط محرکه و قفل دیفرانسیل، و همچنین زوایای فرمان، پیچ و تاب، این احتمالاً مشابه آنچه در جیپ گلادیاتور/رانگلر و لندرورهای مختلف یافت می‌شود خواهد بود.
 
همچنین یک سیستم دوربین 360 درجه – استاندارد در Wildtrak و Raptor، و اختیاری در XLT و Sport – وجود دارد که می تواند برای دید بیشتر در خارج از جاده استفاده شود.
 
 

فورد رنجر ۲۰۲۳: حالت های رانندگی

فورد رنجر ۲۰۲۳ انواع حالت های رانندگی جدید را به عنوان توسعه بیشتر فهرست حالت های رانندگی موجود در فورد اورست فعلی وارد بازی می کند.
این حالت‌های مختلف رانندگی، ویژگی‌های دریچه گاز، گیربکس و کالیبراسیون کنترل کشش را تغییر می‌دهند تا با شرایط سازگاری بیشتری داشته باشند.

مشخصات XL پایه هیچ حالت رانندگی ارائه نمی دهد، اما XLS و XLT حالت عادی، Eco، Slippery و Tow/Haul دارند. اسپورت و Wildtrak هر دو با حالت‌های رانندگی خارج از جاده اضافی، یعنی Mud/Ruts و Sand، پیشرو هستند.

فقط Raptor حالت‌های رانندگی خارج از جاده راک و Baja را دریافت می‌کند.

فورد رنجر ۲۰۲۳: فناوری فوق‌العاده آفرود

رانندگان چهار چرخ از تخصیص یک باتری کمکی در زیر کاپوت فورد رنجر لذت خواهند برد که در همه مدل ها به جز رنجر رپتور بنزینی موجود است. یک پانل سوئیچ لوازم جانبی کمکی برای لوازم جانبی – چیزی استاندارد در Ranger Raptor – به عنوان یک اضافی اختیاری در درجه Wildtrak در دسترس خواهد بود.
 
سه مورد نیز در نسخه‌های سوپر کابین و دو کابین فورد رنجر ۲۰۲۳ در زیر صندلی‌ها به همراه نگهدارنده‌های فنجانی پاپ‌آوت اضافی خواهند بود.
 
فورد رنجر ۲۰۲۳ همچنین یک کنترلر ترمز یکپارچه تریلر را معرفی خواهد کرد که نیاز به نصب آن را پس از خرید کاهش می دهد. این شامل چک لیست اتصال تریلر و سیستم بررسی چراغ تریلر است که به شما امکان می دهد بررسی کنید که چراغ های ترمز و نشانگر شما به درستی کار می کنند.
 
 

منبع : https://www.drive.com.au/news/2023-ford-ranger-next-generation-ute-off-road-detailed/


هشتگ ها: # فورد
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.