آخرین قیمت ها :

فولکس واگن دیجیتالی گلف

نویسنده: boogh بوق

فولکس واگن دیجیتالی گلف


فولکس واگن دیجیتالی گلف

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 299

پروزه دیجیتالی کردن گلف با استفاده از خانواده موتور EA211 TSI تقویت شده است. در آغاز کار، گلف با موتور ۱٫۵ TSI EVO معرفی می‌شود که موتور چهار سیلندر توربو شارژ با قدرت ۱۱۰ کیلو وات (۱۵۰ PS) است که از سیستم مدیریت فعال سیلندر (ASC) استفاده می‌کند. پس از آن یک نسخه‌ی BlueMotion عرضه خواهد شد که ۹۶ کیلو وات (۱۳۰ PS) قدرت دارد.

فولکس واگن (آگهی های خرید و فروش فولکس در سایت بوق) موفق‌ترین مدل در تاریخ این گروه تولیدی را –یعنی فولکس واگن گلف- با به‌روز رسانی‌های عمده دیجیتالی می‌کند. تمرکز عمده‌ی مدل سال ۲۰۱۷ –در کنار موتورهای جدید و طراحی ظریف تر و سیستم‌های کمک راننده‌ی جدید- یک نسل کاملا جدید از سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی است. در خودروی این شرکت که پیشرو در تولید خودروهای کلاس کامپکت است، سیستم طراز اول «Discover Pro» را می‌توان با فرمان های حرکت کنترل کرد. با صفحه نمایش ۹٫۲ اینچی یک سیستم تصویری و مفهومی کامل با نمایشگر اصلاعات فعال است. برای به روز کردن گلف که تا امروز ۳۳ میلیون دستگاه از آن به فروش رفته است، استانداردهای تازه‌ای برای سیستم‌های کمک راننده در کلاس خودروهای کامپکت تعریف شده است: تکنولوژی‌هایی مثل ترمز اضطراری شهری با کارکرد تشخیص عابر پیاده، سیستم جدید گره ترافیکی و کمک راننده اضطراری که باز هم در این گروه خودرویی جدید است ایمنی را به شکلی چشم‌گیر افزایش داده‌اند.

پروزه دیجیتالی کردن گلف با استفاده از خانواده موتور EA211 TSI تقویت شده است. در آغاز کار، گلف با موتور ۱٫۵ TSI EVO معرفی می‌شود که موتور چهار سیلندر توربو شارژ با قدرت ۱۱۰ کیلو وات (۱۵۰ PS) است که از سیستم مدیریت فعال سیلندر (ASC) استفاده می‌کند. پس از آن یک نسخه‌ی BlueMotion عرضه خواهد شد که ۹۶ کیلو وات (۱۳۰ PS) قدرت دارد. فولکس واگن همچنین عملکرد گلف GTI را بهبود بخشیده. اخرین نسخه آن قدرت ۱۶۹ کیلو وات (۲۳۰ PS) و ۱۸۰ کیلو ولت (۲۴۵ PS)‌ قدرت تولید می‌کند. همچنین از سیستم انتقال قدرت جدید ۷ سرعته DSG (جعبه دنده با کلاچ دوقلو) استفاده می‌کند که به تدریج جایگزین DSG ۶ سرعته می شود. این جعبه دنده سیستم با راندمان بالا برای گفل خواهد بود.

فولکس واگن قصد دارد تا گلف را در نسخه‌های دو در و چهار در، لف واریانت و اسپرتی، گلف GTI و GTE عرضه کند. طراحی بازنگری شده تمامی نسخه‌ها بیش از پیش چشمگیر و اثر گذار است. تغییرات اعمال شده شامل گلگیرهای تازه در جلو و عقب، چراغ‌های جدید با LED رانندگی در روز در عقب است که در تمامی مدل‌های گفل به صورت استاندارد عرضه می‌شود. همچنین رنگ‌های تازه برای چرخ‌ها و طراحی داخلی کدل ۲۰۱۷ با تریم‌هایو متریال جدید تکمیل شده است.

مدل‌های اسپرتی گلف با استفاده از رنگ‌های خاص شخصیت یک خودری اسپرتی متمایز شده اند. یکی از مهمتریم شاخصه های گلف GTI –نوار قرمز رنگ بر روی گریل رادیاتور- حالا به عنوان یک جرء شاخض‌تر گسترش پیدا کرده است. در عقب مدل GTI هم علاوه بر سپر و چراِغ های LED سیستم اگزوز‌هاب کرومی جلب توجه می‌کند. GTE هم مشابه GTI از عناصر طراحی نسخه پلاگ‌این هیبریدی استفاده می‌کند. مدل‌های متنوع گلف به طور سنتی شامل یک نسخه گلف واریانت هستند و آخرین نسخه از این ماشین همه‌کاره هم معرفی می‌شود.

نمایشگر اطلاعات فعال گلف یک مجموعه ابزار کاملا دیجیتال است که کارکردهای متعدد ارتباطی دارد. تمامی ابزارها به صورت مجازی بر روی یک نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی رنگی نمایش داده می‌شود. طلاعات راه‌بری را می‌توان به صورت دو بعدی یا سه بعدی مشاهده کرد. رزولوشن ۱۴۴۰X540 آن، نمایش پیچیده و با کیفیت جزییات را ممکن می‌کند. پنج پروفایل متفاوت برای نمایش اطلاعات وجود دارد که نوع و گرافیک اطلاعات نمایش داده شده را تعیین می‌کند: «کلاسیک»، «مصرف و مسافت»، «راندمان»، «عملکرد و کمک راننده» یا «راه بری».
سیستم Discover Pro که به فیلم‌های علمی تخیلی شبیه است یک نمایشگر ۹٫۲ اینچی دارد که رزولوشن آن ۱۱۷ تا ۱۵۵ dpi است و کاملا از نو طراحی شده است.

در مقایسه با نمایشگر ۸ اینچی قبلی مورد استفاده در گلف، تمامی جلو توسط یک سطح شیشه‌ای پوشیده شده. دکمه‌های راحت و کنترل‌ها چیزهایی هستند که از قبل در این سیستم وجود داشته‌اند. تمامی عملکردها از طریق یک صفحه لمسی و نیز سیستم اطلاعات و سرگرمی مرکزی کنترل می‌شود. آخرین نسل شبکه مادولار سیستم‌ اطلاعات و سرگرمی این امکان را فراهم می‌کند تا گلف جدید از طریق App Connect به تلفن های هوشمند اپل و اندروید متصل شود.

بوق

 

logo


هشتگ ها: # فولکس
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.