آخرین قیمت ها :

فیس لیفت ژاپنی

نویسنده: boogh بوق

فیس لیفت ژاپنی


فیس لیفت ژاپنی

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 109

فیس لیفت ژاپنی : پس از رونمایی از مدل LS لکسوس در نمایشگاه دیترویت 2016،نوبت به نسخه FSPORT آن رسیده است.در این مدل بیشتر با تغییرات ظاهری مواجه خواهیم شد.

این تغییرات هم در بدنه و هم درون کابین اعمال شده است.در مجموع پکیج اف اسپرت ،یک پکیج میانه رو اما تاثیر گذار است.به این معنی که اگرچه تغییر اساسی خاصی ایجاد نمی کند ،اما حال و هوای اسپرتی را که بسیاری از خریداران سدان های بزرگ به دنبال آن هستند ، به این خودرو می بخشد.

فیس لیفت ژاپنی

در نگاه اول متوجه تغییر اندکی در اندازه خودرو می شویم .هم طول و هم عرض بدنه بیشتر شده است .در کاپوت و صندوق عقب نیز کمی پایین تر کشیده شده و حالت اسپرت تری به بدنه بخشیده اند.

در طراحی خارجی ،جلو پنجره مشبک ،رینگ های 20 اینچی جدید، رکاب های جانبی و لوگو اف اسپرت روی گلگیرهای جلو ،این نسخه را از مدل استاندارد LS500 متمایز میکنند.

شکل شبکه توری جلو پنجره با مدل استاندار فرق میکند .هم چنین به جای کروم با روکش مشکی براق پوشانده شده است .ورودی های هوای سپر و خطوط بالای رکاب های جانبی نیز مشکی براق است.این جزییات مشکی روی رنگ سفید مدل نمایشی جذابیت خاصی به وجود ندارد اما رنگ های دیگری نیز جز سیاه و سفید برای بدنه در نظر گرفته است .

امکانات درون کابین

درون کابین این خودرو نیز نمایشگر 12،3 اینچی ،فرمان اف اسپرت ، تریم های آلومینیومی ،پدال های آلومینیومی و چرم جدید صندلی ها و اهرم دنده از ویژگی های جدید به شمار می آیند.

علاوه بر این ، صندلی های برقی 28 طریقه اف اسپرت عوض شده اند تا سواری پویاتری را به راننده هدیه کنند .این صندلی ها مجهز به سیستم گرمایشی ،سرمایشی و ماساژ است.

سیستم کنترل صدای

سیستم کنترل صدای اکتیونویز(Active Noise Control) نیز به روز رسانی شده و آرامش کابین را به بهترین روش ممکن فراهم می کند .گزینه های اختیاری دیگری هم مانند سیستم صوتی 3 بعدی و سیستم HUD بزرگ 24 اینچی برای نمایش اطلاعات روی شیشه جلو موجود است.صندلی عقب نیز در صورت سفارش، به صورت تاشو و با قابلیت خوابانیدن تا زاویه 48 درجه نصب میشود .

در قسمت فنی این خودرو ،به کارگیری کالپرهای جدید قدرت ترمز گیری خودرو را دو چندان کرده است .لکسوس برای مدل های دیفرانسیل عقب LS500 پکیج جدیدی با نام هندلینگ آماده کرده که شامل سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب ،تعلیق بادی و فرمان حساس به سرعت است .

وبلاگ بوق

https://boogh.ir/blog/

Â


هشتگ ها:
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.