آخرین قیمت ها :

دیزلی های 4 ثانیه ای

نویسنده: boogh بوق

دیزلی های 4 ثانیه ای


دیزلی های 4 ثانیه ای

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 146

دیزلی های 4 ثانیه ای : بر خلاف تصور عموم ، دیزل ها دیگر خودروهایی کند و بد صدا نیستند.امروزه در بازارهای خودرویی دنیا ، خودروهای دیزلی یافت می شوند که شتاب صفر تا 100 آنها زیر 5 ثانیه است .

در ادامه در وبلاگ بوق با ما همراه باشید

دیزلی های 4 ثانیه ای

بعلاوه یکی دیگر از مزایای این خودروها مساله کشش فوق العاده در دوره های میانی بیش ترین گشتاور را ایجاد می کنند.

به این نکته دقت داشته باشید که وقتی آمریکا و آسیا تحقیق و توسعه را معطوف به خودروهای برقی و هیبریدی کردند. اروپا بودجه را صرف بهبود و ارتقا ، خودروهای دیزلی کرد.بنابراین لیست امروز ما صرفا شامل خودروهای اروپایی خواهد بود .

پانامرای دیزل نسل جدید

پانامرای دیزل نسل جدید عنوان سریع ترین سدان دیزلی جهان را با نام خود ثبت کرد.گشتاوری که موتور تویین توربو 4 لیتری V8 این مدل در اختیار راننده می گذارد.

حتی از پانامرای توربو بیش تر است.راننده از 1000 الی 3250 دور بر دقیقه 850 نیوتن متر گشتاور را زیر پای راستش در اختیار دارد .شتاب صفر تا 100 این پورشه 416 اسبی ، در 4،3 ثانیه ثبت می شود.قیمت این مدل در حدود 121،000 دلار است .

هیچ وقت تصور می کردید که یک سری 3 دیزل از یک M3  سریع تر باشد؟

آلپینا D3با قیمت باور نکردنی 62،000 دلاری اش حدود 15 هزار دلار از M3  بالاتر است.در پیست هم پایدار تر بوده و تایم بهتری را ثبت می کند.شتاب صفر تا 100D3 4،6 ثانیه ثبت شده است (که نیم ثانیه از M3 کندتر است.) D3 مصرف سوخت فوق العاده مناسبی دارد و علاوه بر ریزه کاری هایی که Alpina در داخل کابین انجام داده ، ظاهر جذابی دارد که به لطف خط کشی و رینگ های آلپینا ایجاد شده است .

در تصویر می توانید تفاوت های ظاهری D3 را با M3 مقایسه کنید.موتور 6 سیلندر خطی آن 350 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کند .با وجود این کارایی بالا مصرف ترکیبی آن 5،3 لیتر در هر 100 کیلومتر است.این خودرو از نظر رده بندی آلایندگی ،یورو 6 محسوب میشود.

موتور دیزل روی یک بنتلی

 

این اولین باری است که یک موتور دیزل روی یک بنتلی نصب می شود.بنتایگای دیزل علاوه بر این که 32،000 دلار از نمونه w12 ارزان تر است، بلکه تورک سرسام آور 900 نیوتن متر را از دور ابتدایی RPM 1000 در اختیار راننده قرار می دهد.

علاوه بر این مساله میزان مصرف سوخت و آلایندگی آن بسیار کم تر از یک W12است .شاید بپرسید مصرف سوخت برای یک فرد ثروتمند چه اهمیتی دارد ؟باید بگوییم آن چه اهمیت دراد مسافت طی شده با یک بار سوخت گیری است .

بنتایگای  دیزل با هر گالن سوخت می تواند 35،8 مایل مسافت پیمایش کند این در حالی است که بنتایگای بنزینی با هر گالن فقط 18 مایل را طی میکند.بنابراین هنگامی که بنزین نمونه W12 تمام شود ،عقربه سوخت بنتایگای

دیزل تازه به نصف رسیده است .قیمت بنتایگای دیزل در حدود 179،000 دلار است .

تا به حال دیده بودید یک خودرو 6 سیلندر توسط 4 توربو تغذیه شود؟

باور کردنی نیست اگر بدانید این ب ا م و 2،1 تنی با موتور 3 لیتری اش می توانند در عرض فقط 4،5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد .

تنها با یک بار سوخت گیری می تواند 960 کیلومتر مسافت را بپیماید .شتاب صفر تا 200 این ب ا م و نیز فقط در 17 ثانیه ثبت میشود. این بدان مفهوم است که 0-20 این خودرو از مازراتی گرن تور یسمواس سریع تر است

Â


هشتگ ها:
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.