آخرین قیمت ها :

فرزند جدید مک لارن

نویسنده: boogh بوق

فرزند جدید مک لارن


فرزند جدید مک لارن

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 116

فرزند جدید مک لارن : آن طور که مک لارن می گوید این شرکت در آینده ای نه چندان دور جدیدترین ابر خودروی هیبریدی خود را در کلاسی مشابه پروژه ی وان مرسدس و والکایری آستون مارتین عرضه خواهد کرد.

خودروی لوکسی که بر خلاف هر دو خودروی اشاره شده ،سه نفره خواهد بود(راننده در صندلی وسط جلوی دو صندلی مسافر مینشیند) و از این نظر جانشین به حق مک لارن اف 1 این شرکت شمرده خواهد شد .

فرزند جدید مک لارن

اتاق خودرو با استفاده از نسل جدیدی از مواد کربنی ساخته می شود و همانند پرچمدار کنونی مک لارن (پی-1) صاحب پیشرانی هیبریدی (الکتریکی/بنزینی) خواهد بود که طبیعتا هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم.

با این حال گفته می شود این خودرو صاحب نسل جدیدی از موتور 8/3 لیتری وی8 مک لارن مجهز به دو توربو شارژر خواهد شد .پیشرانه هیبریدی پی -1 مجموعا 902 اسب بخار توان تولید می کند که موجب میشود خودرو صفر تا صد خود را ظرف 8/2 ثانیه پر کند .در نتیجه BP23 راه سختی برای شکستن رکورد برادر بزرگ تر خود پیش رو داشت .

در حال حاضر مک لارن در حال آزمایش خصوصیات مورد نظر خود برای این خودرو درون یک مک لارن 720Sاست که چندی پیش هم اولین تصاویر آن منتشر شد.از این خودرو قرار است مجموعا 106 نمونه ساخته شود که این بار هم همگی از همین حالا فروخته شده اند .

وبلاگ بوق

 

Â


هشتگ ها: # مک لارن
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.