آخرین قیمت ها :

خرید بهترین لاستیک و تایر میشلن اصل

نویسنده: boogh بوق

خرید بهترین لاستیک و تایر میشلن اصل


خرید بهترین لاستیک و تایر میشلن اصل

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 151

خرید بهترین لاستیک و تایر میشلن اصل : یکی از بهترین راههای صرفه جویی در هزینه های خودرو خرید لاستیک و تایر میشلن اصل برای خودرو ها می باشد.
در هنگام خرید لاستیک خیلی مراقب باشید تا لاستیک های تقلبی را که دارای مارک مشابه با لاستیک های اصلی هستند به شما نفروشند. البته این دست از لاستیک ها بسیار کم هستند ولی با توجه به این که علاقه شدیدی با استفاده از برند های معتبر لاستیک وجود دارد این امکان نیز وجود دارد تا برخی شرکت های سودجو به دنبال حفظ منافع خود اقدام به به عرضه غیر قانونی این محصولات تقلبی نمایند. به همین دلیل سعی کنیدتا با خرید از مراکز مجاز و معتبر بهترین کیفیت لاستیک را خریداری نمایید.

خرید بهترین لاستیک و تایر میشلن اصل

 

از آنجا که میشلن استفاده زیادی در ایران دارد و اکثر کامیونهای سوئدی به آن مجهز هستند بهتر است که در مورد انتخاب آن نکات زیر را بدانیم و بسته به نوع کاربری آن را انتخاب کنیم .
خواندن اعداد و علائم روی تایر:

حرف اول X مشخصه تجاری میشلن

حرف دوم(موقعیت تایر) F چرخ فرمان،D محور محرک یا دیفرانسیل،T تریلر و  Z همه محورها

حرف سوم(محل کار تایر) A مسیرهای طولانی و بزرگراه ها، Eکارکرد منطقه ای،U ترافیک شهری،  Y هفتاد درصد جاده آسفالت و 20درصد خارج از آن، L به معنای 20 درصد آسفالت و 80 درصد خارج از آن به این ترتیب اگر بخواهیم یک لاستیک برای حمل اتوبانی انتخاب کنیم برای محور فرمان:  XZA یا XFA را انتخاب میکنیم. میشلن برای زمستان از علائم m+s استفاده میکند.

لاستیک ها عموما به دو دسته تقسیم می شوند

لاستیک ها عموما به دو دسته تیوپ دار tube type و بدون تیوپ tubeless تقسیم میشوند لاستیکهای تیوپ داراز نقاط ضعفی همچون حرارت بالا، نگهداری و تعمیر هزینه بر و زمان بر رنج میبرند به همین دلیل لاستیک های تیوبلس امروزه گستردگی فراوانی یافته اند. در این لاستیک ها به جای تیوپ از یک لایه نازک برای آب بندی دردیواره لاستیک استفاده میکنند.


هشتگ ها: # لاستیک
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.