آخرین قیمت ها :

مینی کوپر

نویسنده: boogh بوق

مینی کوپر


مینی کوپر

امتیاز: / 5 | آرا: | بازدید: 202

مینی کوپر :  طراحان مینی آینده، قول داده اند تا100 سال دیگر، لذت خاص رانندگی مینی کوپر، برای راندن اسپرت و مسیرهای خارج جاده همانند مدل کلاسیک 1959 حفظ شود و به هیچ وجه فرمان و پدال ها حذف نشوند.

از طرفی دیگر، همواره مینی خودروی محبوب علاقه مندان پیک نیک و سفر بوده است و بدین منظور در طرح مفهومی آن، شیشه جلو بسیار بزرگ و تا چراغ ها ادامه یافته و درها نیز  بسیار پهن  و به حالت کشویی طراحی شده اند تا لذت تماشای اطراف و لذت از محیط هرچه بیشتر شود.

 

مینی کوپر

به عقیده مهندسین مینی کوپر، در آینده و با رشد زندگی دیجیتال، بخش اصلی رندگی افراد اشتراکی خواهد بود و دیگر خرید یک خودرو و نگهداری از آن در پارکینگ فراموش خواهد شد.

 بنا به طرح مفهومی حاضر، 100سال دیگر، شبکه ای از علاقه مندان مینی طراحی می شود تا دیگر هیچ کس نیازی به خرید این خودرو نداشته باشد و در واقع تعداد زیادی از افراد به طور اشتراکی از آن استفاده خواهند کرد. 

به گفته آقای ون هایدونک Van Haydoonk مدیر بخش طراحی BMW در آینده مالکیت دیجیتال، افراد را قادر به استفاده از خودروها خواهد کرد و دیگر نیازی به پرداخت تمام مبلغ یک خودرو نیست.

 

کوپررایزر Cooperizer

نرم افزاری به نام "کوپررایزر Cooperizer"  مشترکین مختلف مینی کوپر های آینده را تشخیص خواهد داد و  این خودرو را به هنگام  نزدیک شدن هرکدام از استفاده کنندگان، به سلیقه آنها تغییر می دهد.

این تغییر شامل محل قرار گرفتن فرمان و پدال ها،  زاویه صندلی و بسیاری جزئیات دیگر خواهد بود.

 به عقیده طراحان مینی، در آینده خودروها به صورت فرمان سمت راست یا فرمان سمت چپ نخواهند بود و قابلیت جابه جایی این تجهیزات در هر خودرو به راحتی ممکن خواهد شد.

 

 

خرید و فروش خودرو

قیمت روز ماشین

ثبت آگهی رایگان ماشین

بوق

 

logo


هشتگ ها: # مینی
ارسال نظرات ( 0 نظر )
[[ description.length ]] / 500
[[ comment.writer_name ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.writer_name ]] (در پاسخ به [[comment.writer_name]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.